Naturligt :)

Kom nyss hem från middag hos hjärtats föräldrar. Tacogratäng och sallad. Mums :)

Efter maten bestämde sig Mattias pappa för att köpa naturvaggan till bebis. Bara så där. Jag har aldrig sagt till honom att jag velat haft en. Men han hade visst sett en på blocket och tyckte att den såg mysig ut.

Så vips hade han beställt en, med en madrass och allt. :) Tokgubbe, men oj vad snäll han är!

http://www.livinginabox.nu

TACK R&L!!

Naturvaggan är både rättvisemärkt och ekologisk. Lovely! Den är tillverkad av jute och madrassen av kokosfibrer med överdrag av ekologiskt bomull. Myggnät kommer också :) :) Så vi kommer att kunna flytta den från portalen och ut utan att vara rädd för insekter och annat skit. Vi kommer att kunna hänga den lite varstans eftersom det är en sån där superkrok den hänger i. Ute på verandan, ute under trädet, nere i sovrummet, uppe i portalen, borta hos folk om vi skulle vilja det! You name it.. Svinbra!

Hoppas den är mysig :) Den ser då bra härlig ut iaf!!

10 tankar om “Naturligt :)

  1. Gud vilken snygg! Och mysig…
    Den är ju fin som den är (tänker jag som inte längre har bebisar) att ha hängandes under balkongen. :)

  2. Jaaa, det hoppas jag med! :)
    Snart vet vi!

    Men vad jag läst att andra som använt den verkar den vara suuuuper!! :)

    Nu längtar jag bebis och sommar.
    Äppelträd och morötter!!

    • Blev så sugen så nu har jag beställt en också! .-D Kommer att bli perfa i vårt trånga sovrum och snygg i vårt vardagsrum! Så tusen tack för tipset.

  3. Vad snällt av dom, den är verkligen jättefin!
    Har lagt länken till mina favoriter, ifall jag en dag lyckas, så skulle jag vilja ha den!
    Kramar till dig och lille Vilde <3

Lämna en kommentar